nawaliicus.

HEJ!



Jag har nt varit hemma på hela dagen typ hehe , var ute & i marknaden & gården. Kul var det!
Träffade Hoda som jag nt hade sett på länge!
HAHA i slutet innan vi skulle gå hem , hade vi ''cat fight''  jag ,hamdi & najma.
HAHAHHAHA jag har inga ord att beskriver hur kul det var (;
Såklart var jag starkast ^^




Och är det bara jag som tycker att FOKU (FOKI) är falsk?


Orka redigera sina bilder seriöst? Vadå har hon nt ett bra självförtroende ? HAHA äre drf hon är ''sambo'' med en kille som är 8 år äldre henne?








Första  bilden är oredigerad
& Den andra kan man se att hon har redigerad.
& hon vågar nt erkänna att hon redigerar sina bilder.





Ett ord ; ORKA


Kommentarer
Postat av: NajmaSaiiD

DU VAR STARKAST VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG TOG NER DIG BIATCH<3

2010-01-31 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0