MY FUUUCKING DAY!

Hej alla kära bloggläsare! ♥

Idag vare skola , fettkul hhaha!
Det hände nt så mycke i skolan bara plugg plugg plugg!


Många av er frågar varför jag nt har  bilder på mig?

HAHAH det är för jag nt har en usubsladd elr hur man nu stavar det.
Jag tror att jag ska köpa det snart.
Aja , just nu händer det nt så mycke ''chillar'' bara & äter godis , jag äter fast jag har ont i magen! Hahaha får vara man vara lite onormal elr?


SNART SNART SNART KOMMER JAG FÅ EN NY MOBIL! trorjag.. höhöh min pappa säger att han ska köpa en ny , fast jag tror nt honom hahaha han vill nt bara att jag ska tjata hela tiden aja , man får väl hoppas!
Ska duscha sen ska jag göra en innelista och en utelista , ni vet en som Kissie brukar ha på sin blogg ibland?
Höhöh ska nt tråka ut er nu!


Peace!

                                                             GOTT ELR BARA FETT?






       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0