GE MIG! GE MIG! GE MIG!


Coolaste skorna asså! ;o






Hahah nej tack! , men var tvungen att ta upp dom på bloggen!
Dom är ju skiiit gryma! HAHA








(ursäkta för den lilla bilden)
GE MIG DOM NUU!
snyggaste skorna!









Nej tack! , men den sista skulle jag vilja ha!
HAHA skulle typ dö om jag gick med dom , själv så är jag nt så bra på att gå med klackar.








Gucci långkläningar!

VILL HA! ;(
Nån som kan köpa te mig höhö?(;









Åhh vad jag älskar såna 50 tals kläningar!
Finns typ inga snyggare kläningar!







LOVE LOVE LOVE! ♥





Asså det här är nt kläder & skor & väskor som jag skulle våga ta på mig till vardag!
Men jag älskar såna stufff!




Ska städ mitt rum & sen fritera(stavning)    pommes , sen ska jag sova hahah (;

godnatt!♦


& en sista sak ; vrf är nii så dåliga på att komentera?
Släng en komentar någon gång vafan!♥


Kommentarer
Postat av: suääd

NAWAL,DIN STIL KNÄÄÄÄCKER;d

2010-01-30 @ 20:32:01
URL: http://INGEN JUST NU!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0