lite om mig själv

namn; Nawal Mohammed
ålder; 15 hehe byxmynding hhöhöhö ..
skoja
hobby; ingen hobby just nu faktiskt , men gillar att dansa , men är nt så bra på det..
gillar; jag gillar mycke , tex ; kläder,mode,chocklad,SO (;
hatar; players , kaviar euuw.. & falska.
framtidsjobb; SOlärare ofc? (;
vem hatar du mest; DESSIE!!!!!!!!! nu tror ni säkert att jag bara är avis på henne? jag hatar henne för att hon borde sköta sin blogg bättre hon är äger Sveriges 3 största blogg , & hon borde göra många fler inlägg? Det är ju hennes jobb hon tjänar ju cash på det?
favvobloggar ; KENZA&KISSIE!
skådespelare; ALEX PETTYFER!♥♥
Vilket land kommer du från; Jag är 90% Yemen och 10% Somalia! hahah.






Om ni undrar nåt så kan ni bara fråga! '-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0